•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

tirsdag 3. november 2009

stoffer

Jeg har arvet en symaskin, og jeg har tenkt å lære å bruke den. Må bare få pusset opp kjelleren så alle eskene som står på hjemmekontorsyrommet kan flyttes ned. I mellomtiden samler jeg stoffer. Noen har jeg hatt lenge, for jeg har alltid hatt vanskeligheter med å kaste. Jeg er den som alltid sjekker søppelhaugen når folk rydder...

Dette stoffet er det jeg har trekt om et par krakker med. For meg er det sååå fint, fullt av solskinn og barndomsminner.



Jeg har planer om at jentene mine skal få et fargerikt rom. Jeg holder på å lage vinkelkøyeseng til dem (med hjelp av min far, snekkeren), og den skal males i orange og rosa. Under skal det være en kosekrok full av fargerike puter og madrasser. Stoffene over vil gjøre seg godt, tror jeg! Noen er fra loppemarked, og noen fra svigermor. Den grønne blomstrete duken fant jeg jammen på loftet, den var brukt til å beskytte et gammelt servise jeg har arvet. 

Pin It Now!

Ingen kommentarer: