•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

torsdag 12. november 2009

gave til de små


Jeg tror ikke noen av mottakerne er lesere av bloggen min, så jeg tar sjansen på å legge ut mine egenproduserte plakater mine barn og små nieser og nevø skal få i julegave. :-) Jeg skal ramme det inn i Ribba-ramme fra IKEA, og jeg tror det blir fint på barnerommene. Fargerikt og nyttig. Mine småjenter er i allefall opptatt av å telle og finne sin bokstav.

EDIT: Ønsker du å bestille plakatene, eller se flere plakater jeg har laget, trykk her for å komme til min Epla-butikk.

Pin It Now!

5 kommentarer:

Linda Maria Szücs sa...

Hei, fine gaver, og takk for kommentar! Da ser jeg at bloggen fungerer igjen :)

DUNNISMoR sa...

Hei,
Lurar på kor du har fått tak i bileta?
Har ein 5-åring som er veldig interessert i tal og bokstavar.
Genialt å ha det hengande på veggen...er meir tilgjengeleg heile tida :)
DUNNISMoR

lisasornes sa...

supre julegaver:)jeg satt til langt på natt igår & pakket julegaver,åh så koselig:)tusen takk for kommentarer forresten,blir så gla når jeg får besøk:)så jeg at du vannt til fattighuset-eller har jeg sett feil?
Ha en super dag:)
klem Lisa Med den Lilla Tråd

Nina sa...

Så hyggelig at du vil være med på gi-bort-konkurransen min i retroånd ;). Kan ikke gjøre noe annet enn å ønske deg lykke til med trekningen.

I tillegg ønsker jeg å bestille to alfabetplakater av deg. Du kan maile med om betalingsinfo på frk_pippilotta@yahoo.com


Hei og hopp, hilsen Nina ;)

Förskoleburken sa...

Jättefina affischer! Och vilket fint barnrum du skapat!