•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

tirsdag 3. november 2009

link til konkurranse


Nå skal vi se om jeg får dette til... jeg forsøker herved å linke til Livet i Fattighusets konkurranse, for jeg vil så gjerne vinne de søte lysestakene. Utfordringen er å klare å få med bildet... (jeg klarte ikke å få til bilde med link, tror jeg, med fikk da bildet av de fine lysestakene med!)

Pin It Now!

2 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Heisan!
Oppdaget deg inne hos Fattighuset, og stakk innom en tur.
Alltid hyggelig å oppdage nye blogger, så nå har jeg lest litt nedover i innleggene dine.
Koselig interiør du viser frem, passelig dose er en perfekt tittel.
Det er noe sånt jeg ønsker å få til også, men foreløpig er det en scizofren blanding av stilarter hos meg- og dermed ikke mye som blir vist i bloggen ;-)

Ønsker deg en fin uke, og håper du stikker innom hos meg når det passer.

Livet i Fattighuset sa...

Hei!
For en finfin blogg du har :-) Deilige farger på alle disse stoffene. Jeg følger deg videre! Takk for fin kommentar. Lykke til i trekningen.

Hilsen Marie i Fattighuset