•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

søndag 6. mars 2011

Lister

Liste over ting jeg egentlig har lyst til å gjøre:
- sy putetrekk
- sy ullkjole (har stoffet liggende)
- lage en ny plakat til epla-butikken
- blogget om den flotte inspirasjonen jeg fikk på trendmesse i Danmark

Liste over ting jeg burde ha gjort
- fått orden i kleskottet
- hengt opp og brettet klær
- reparert noen klær
- rydda på det som skal bli syrommet mitt
- rydda bort noen av de ca  tusen tegningene jentene har arkivert i vinduskarm og tallerkenhylle på kjøkkenet
- vasket et bad eller to
- fått orden i roteskapet i stua
- hengt opp gardiner på gjesterommet
- osv...

Liste over ting jeg gjør:
- sitter i sofaen med pc på fanget og surfer med et halvt øye på tv Pin It Now!

3 kommentarer:

anna sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi sa...

Hei!!! Gjett om jeg ble overraska i dag! Vi glemte å hente posten i går vi, og i dag så jeg plutselig at det stakk opp ei pakke i postkassa: Så moro, hadde jo helt glemt det jeg, så da ble det såå spennende!! :) Kjempefin gave!!! Vi begynner å pusse opp kjøkkenet vårt uka som kommer, så disse skal jeg spare å ta i bruk når det er ferdig!! Midt i blinken!!
KLEM fra ei som også burde gjøre ditt og datt, men som har grodd fast i godstolen!! :)

Eirin Bjørnstad sa...

Heia! I dag kom det pakke til Spania! Tusen takk for gaven, nå ble jeg kjempeglad. Og en bok er midt i blinken for meg. jeg er alltid midt i minst tre stykker. Denne har jeg ikke lest, jeg gleder meg til å gå i gang. Så heldig for meg at jeg var en av de som sendte deg en kommentar akkurat da jeg gjorde det! ;-)

God klem og alt godt fra Eirin