•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

lørdag 12. mars 2011

Dagens outfit...(!)

Jeg svelger litt anstrengt og synes det er litt skummelt å legge ut bilde av meg selv, men hopper i det... Her poserer jeg med min nye fine jakke. Veska er selvsydd med stoffer fra IKEA.

Det er ingen fare for at denne bloggen skal bli en moteblogg, men jeg bare MÅ vise dere denne nydelige ulljakka jeg har vunnet! Tenk at det går an å være så heldig å vinne en skreddersydd spesialdesignet jakke! Jeg har selv valgt farger, og gikk for min yndlingskombinasjon for tida: lysemellomblått og rødt. Jakka er sydd av flinke Rigmor som syr de nydeligste klær under navnet MinSin. Ta turen innom hennes facebookside og se mer av det hun har sydd, og kontakt henne der hvis du selv kunne tenke deg et skreddersydd plagg med unike detaljer.


Pin It Now!

6 kommentarer:

Åshild sa...

Så flott jakke. Må si at du har vært heldig. Har heller ikke selv lagt ut noen bilder av meg selv på min side.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oj, så flott jakke, så heldig du var som VANT denne. ☺

Unknown sa...

Fy søren så fin jakke!
Grattis!

Fine veska og :o)

Randi sa...

Kjempefin jakke, og veske!! Og trivelig å seg bilde av deg også! Ha en fin kveld!! KLEM.

Pia sa...

En flott jakke og en flott modell!

Made by Ina sa...

Super fin, så duktig du är!!

Marina