•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

mandag 21. mars 2011

Liebster blog-award



Jeg har fått en award fra søte Lidyll. Tusen takk! :) Jeg har tatt meg friheten å gi awarden en aldri så liten makeover. Awarden skal sendes videre til fem bloggere med under 100 følgere, og det gjør jeg gjerne! Her er et knippe blogger fra min bloggliste hvor jeg finner mye inspirasjon og glede: I entretre, Fragmenter, Heges visuelle design, Snedig snelle, og Skolelyst.

Ta den award og la den vandre... ;) Pin It Now!

5 kommentarer:

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Tusen takk, Heidi! :)

Inger-Lise sa...

Oj, så koselig!! :) TUSEN TUSEN takk!! Sånt varmer, og jeg blir helt stolt når jeg ser de andre fine bloggene som også har fått den!! :)
KLEM

Skolelyst sa...

Hei. Det var en hyggelig overraskelse på morgenkvisten.
Tusen takk!

Portofritt sa...

Hei Heidi! Takk for hyggelig hilsen. Er spent på å høre mer om din egen nystart. Har du skrevet om det før, så bare vis meg videre til rett innlegg;)

Portofritt sa...

Så gøy! jeg hadde ikke fått med meg dette jeg, (Altfor opptatt av meg selv. Beklager!) Den buketten din var helt nydelig! Tydelig rett sted for deg. Fin heading her også. Lykke til videre som blomsterpike.