•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

mandag 7. mai 2012

Pinterestinspirasjon på min måte - søm


Jeg koser meg med å finne inspirasjon på Pinterest. Denne lille løvekaren venter nå på en fetter. Jeg sydde den etter inspirasjon fra denne fra mmmcrafts. Jeg fant den via en av Sissel/lille hotentott, som jeg følger både på Pinterest og gjennom bloggen hennes. Løven er sydd av brukte stoffer, den "ekte" løven på baksiden stammer fra gardina fra min barndom som jeg også har brukt på denne puta. Bånd er herfra og derfra, fin måte å få brukt opp småbiter på.
Jeg tenker meg at "Pinterestinspirasjon på min måte" skal bli en slags fast spalte her på bloggen, men jeg tør ikke si noe om hvor ofte den spalten skal komme, for sant og si er det ikke lett å finne tid til blogging... Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke så ofte til! Det er jo ikke det at det ikke finnes ting å blogge om, men tida strekker ikke helt til. Jeg har for mange interesser og ønsker om hva jeg skal rekke.

Pin It Now!

Ingen kommentarer: