•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

onsdag 9. mars 2011

Blomsterpike

Det er dette arbeidsdagene mine består av: blomster. Jeg trives godt blant velduftende og fargerike blomster og hyggelige kunder. Det er moro å lære nye ting! Læringskurven har vært bratt siden jeg begynte, jeg får nye utfordringer hver dag. Dette er min første bukett i stativ. Ganske fornøyd :)
Pin It Now!

2 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så nydelig...og det gule blikkfanget gjør hele buketten:)

klem fra Trine:)

Inger-Lise sa...

Kjempe fin bukett, rett og slett nydelig! :) Har en gang i tiden jobbet i en blomsterbutikk, og stadig tenker jeg på hvor flott det var å jobbe med alle de fine blomstene. Skulle jeg noen gang bytte karriere kunne jeg godt tenke meg å jobbe med blomster igjen! :)
Tusen takk for den fine pakken som lå og ventet på meg da vi kom hjem fra ferie! Koselig med en søt hilsen innimellom regninger og reklame! Takk! :) Skal snart få sendt utfordringen videre.
God helg! :)
KLEM