•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

torsdag 11. mars 2010

pusslerier og gevinster

Jeg fikk litt tid til litt hobby-pussling i dag, og hadde tenkt å sette i gang med vimpelproduksjon. Men så viste det seg at jeg ikke har mer hyssing i hus. Så da ble det litt klipping og fargesortering. Neste vimpelrekke blir i blå og grønne toner. 


Jeg har endelig fått prøvd ut Den gode feens oppskrift på Kanzashi-blomster. Synes de er kjempefine, og den ene pryder lua mi, og en er vårlig pynt på en grein. Jeg har googla Kanzashi, og det er helt utrolig hvor intrikate de kan lages! Når det kommer til bretting, er japanerne helt rå! Jeg kommer nok til å lage flere av stoffene jeg vant hos En fugl i hånden, men jeg holder meg nok til denne enkle varianten ;-)


De søte øredobbene jeg vant hos Urban Retro blir en bursdagsgave i vår, for jeg har ikke hull i ørene ;-)

Det er så deilig med noen slike rolige timer helt for seg selv, og at jeg da kan bruke de til litt annet enn bare husarbeid. Og så drypper det fra taket! Våren er her!

Pin It Now!

2 kommentarer:

Anonym sa...

:-)

Den gode feen sa...

Så kjekt å sjå dine blomstrar. Kjempefine :) Klem frå Linda