•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

onsdag 3. mars 2010

passelig dose i det store bloggutland

Jeg er en stor fan av bloggeren, kunstneren og hjemmepappaen Joel. I bloggen legger han ut prosjekter han gjør sammen med barna sine. Jeg har blitt inspirert ti å bruke flere av hans idéer sammen med mine jenter, som for eksempel disse fingerdukkene. Da jeg blogget om Joels fingerdukker, spurte jeg ha selvfølgelig om å bruke hans bilder (for vi spør alltid om å låne bilder før vi poster dem, ikke sant?). Han spurte meg tilbake om å bruke mine bilder, for han vil samle en egen spalte med prosjekter som er inspirert av hans idéer. Jeg oppfordrer alle foreldre (og de med barnlig sinn) om å ta en kikk i bloggen hans!

Pin It Now!

5 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Heisann. Jeg kom over bloggen din via siden til Joel, for en kreativ mann. Jeg bøyer meg i støvet for de mannen altså!
Gøy å se at de søte fingerfigurene du har laget. Jeg har også laget noen for en stund tilbake (takket være Joel), men fikk lyst til å lage noen nye når jeg så dine fine!
Fin blogg du har. Flotte de vimplene du hadde laget!
Jeg har lagt meg til som følger, og kommer snart tilbake! :-)
Hilsen Inger-Lise

Katrine K sa...

Takk for tips, det var en flott blogg som jeg skal titte nærmere på. Flott med menn som gjør sånne ting med barna, smelt. Din blogg er jo også veldig inspirerende, da!
Ha en fin dag!

Tone sa...

Så søte fingerdukker! Det enkleste er ofte det beste, kommer frem til den konklusjonen stadig vekk. De dyre lekene som vi er overbeviste om at de søte små kommmer til å elske blir ofte stående og samle støv...Ihvertfall her i huset. Det skal egentlig veldig lite til for å gjøre et lite barn lykkelig! Ha en kreativ og herlig helg, klem.

Rarerina sa...

kult. har akkurat laget de byggekortene til å ha i snusboks. skal jammen blogge om det og sende til han. tenkte på det da jeg printet puslespillet ditt, men ser jo nå at du allerede vet om han. morsomt!

KIND BY NATURE sa...

Rigtig inspirerende blogg du har. Kig endelig forbi min blogg og vær med i min give away