•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

søndag 2. mai 2010

sparket bak av Foreldremanualen - flere bilder fra barnerom

Da jeg fikk en hyggelig forespørsel fra Foreldremanualen om de kunne vise bilder fra jentenes rom, fikk jeg sparket bak til å få ryddet og gjort ferdig noen hyller jeg har planlagt lenge. Med de hyllene på plass ble veggen over Malm-kommodene også bloggbar ;-) Ryddingen var påkrevd, det er utrolig hvor fort det blir kaos på et barnerom! Jeg benyttet anlednineg av et ryddig rom til å ta noen flere ferske bilder til Forelderemanualen

Jentene benyttet det ryddige gulvet til å leike litt med treklossene og leiketoget.

Den nydelig gyngehesten i eik er laget av bestefar, etter samme mal etter den gyngehesten han lagde til meg da jeg var lita. Klærne på dukka er strikket av bestemor.

Pin It Now!

5 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Så mange koselige bilder fra barnerommet :-D

Ville bare si at nå har jeg tatt mål!
Bedre sent enn aldri ;-)

ca. 7,5 cm er det mellom hyllene!

Håper jeg har vært til hjelp!

Klem Karianne

Fra huset i svingen sa...

Ville bare innom å si at i dag kom premien jeg vant i din give away i posten :-D
Tusen takk for både gave og hyggelig kort!!!

Ønsker deg en flott helg!

Klem Karianne

ralfefarfars paradis sa...

Hei,hei;) Så koselig at du vil bli med på min gi-vekk. Herlig barnerom du viser. De hyllene var skikkelig spreke med den tapeten inni. Ønsker deg ei fortsatt fin helg!

Ellen sa...

Koselige barnerom, og for en fantastisk gyngehest!Flinke besteforeldre altså, det er så herlig å få hjemmelagde ting.Spesielt når de er så fine!Gode jenter som leker på gulvet da:)Jeg liker så godt treleker også...God natt!!!

Vibeke sa...

Så flott barnerom! Sånn skal barnerom være :) Og så mange barndomsminner i Mitt Skattekammer! De ligger klart på vårt barnerom også.

Og veldig hyggelig at du vil være med i min give-away :) Ha en flott sommerdag!