•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

torsdag 18. februar 2010

tre spalter og tjene penger på bloggen?


Jeg lurer på om jeg vil ha tre spalter i bloggen, men det er det ingen av malene som har. Er det noen som kan gi meg en link til en forklaring på hvordan eg får det til?

Og en annen ting jeg lurer på er dette med AdSense. Kan noen av dere som har eller har hatt det dele deres erfaringer? Er det noe å tjene, og hvordan fungerer det i praksis? Jeg har jo ikke så mange besøkende, og er det noen som gidder å trykke på annonsene?

Pin It Now!

3 kommentarer:

@afjo72 sa...

Hei - hvis du googler 3-kolonner så finner du helt sikkert en grei forklaring. Jeg har brukt "Moseplassen" sin instruksjon, og den var helt toppers. Du må gå inn og redigere html-kodingen i malen selv, men med forklaring så går det helt fint. Lykke til :o)

Elisabeth, innerst i veien sa...

http://moseplassen.com/2008/07/tips-til-andre-bloggere-p-blogspot/

Denne har jeg brukt også. Anbefaler å lage en testblogg du kan rote rundt med. Jeg vurderte lenge om jeg skulle ha tre kolonner, er jo så mye en vil ha plass til. Bestemte meg for å beholde to. Faren med å ha for bred blogg er at den ikke vises på en bredside hos alle.. I stedet justerte jeg til litt bredere midtfeldt og litt bredere høyrefelt slik at totalen ble litt større.

Huset på Planen sa...

Veldig enig med Elisabeth. Jeg synes rett og slett tre kolonner blir for mye info på en gang. Dette er selvsagt smak og behag, men jeg har hvertfall konkludert med at to er fint. Men det er lurt å endre bredden litt, slik Elisabeth skriver.