•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

søndag 14. februar 2010

DU er min valentin

Jeg har ikke tradisjon for å feire valentinsdagen. Men i dag vil jeg bruke anledningen til å hylle dere, mine medbloggere. Jeg er så glad for at jeg snubla over interiørbloggene og NIB. Det gir meg så mye glede!

Takk for inspirasjon og gode ideer. Jeg besøker dere, ser det fine og fantasifulle dere gjør og lager. Jeg ser, blir inspirert og nye ideer fødes.

Takk for at dere deler raust fra deres hverdager og fester. Jeg ler og gråter av deres ord og bilder, jeg ser kanskje min egene hektiske hverdag med litt nye øyne, og får mange nyttige påminnelser om hva som er viktig.

Takk for avkoblinga dere gir meg, og all inspirasjonen jeg får til å få satt noen av mine ideer ut i livet. Ofte blir det til at jeg surfer rund med maskina på fanget, og slapper av med deres nydelige bilder og tekster. Og når jeg ser det dere har fått til, får jeg sparket bak jeg trenger for å komme meg opp og i gang med mine prosjekter. Hjemmet mitt er blitt et hyggeligere sted, og jentene mine nyter godt av hobbyideer dere formidler.

Tusen takk alle sammen! :-)

Pin It Now!

1 kommentar:

ralfefarfars paradis sa...

Så fint skrevet- jeg kan nesten dele livet mitt inn i før og etter bloggen- man kan finne nydelig inspirasjon- og flotte ideer- også er det et fint felleskap også synes jeg- med en hyggelig tone;) Takk for gode ord fra deg;) Ønsker deg en fin start på uka!!