•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

tirsdag 13. september 2011

stilleben


Lidyll har en utfordring gående, så da tenkte jeg kunne delta med stillebenet på sinkfatet om dagen. Svigermor var på besøk for en stund siden, og med seg hadde hun en eske med ting og tang fra sine skap som hun lurte på om jeg ville ha. Og det ville jeg jo! :) Den lille søte fløtemugga med blå dekor er en av favorittene, er jo litt svak for blått for tida. Den tjenestegjør som blomstervase for Passifloraen som blomstrer for harde livet på verandaen. Karaflene og de små likør(?) glassene var bryllupspresanger på slutten av 60-tallet. Det lille Figgjo-fatet er et bruktfunn. Pin It Now!

3 kommentarer:

Lidyll sa...

Hei du*smile*
...så utrolig stas at du hang deg på utfordringen min! Sånt gjør meg glad!*smile*

kjempe fint bidrag også, med nydelige orkideer og den kjempe søte lille fløtemuggen*smile*

...liger bildene dine i bakgrunnen der også jeg!

Det vil bli avstemming når utfordringen er ferdig, hvor alle kan bidra til å stemme frem en vinner. En heldig vinner får en herlig gave i posten*smile*

Ønsker deg en flott kveld videre!
klem fra meg

Unknown sa...

Stilig :o)
Eg burde tatt utfordringen og øvt meg litt eg og ;o)

Fabelaktig sa...

Hei hei!
Jeg deltar også på Lidyll sin utfordring og måtte selvfølgelig se på alle andres bidrag!

Nydelig stilleben du deltar med, elsket spesielt det fine figgjo fatet

Fabelaktig helg til deg!
Maia