•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

onsdag 21. april 2010

"Nummer en - frisk og ren" og sjekk mitt blogglotteri med kule skilt!


I hjørnet på kjøkkenbenken smiler denne pene damen til meg på skakke. Hun er påstår hun er "Nummer en - frisk og ren!". Jeg vet ikke jeg, altså, men nå holder hun hvertfall orden på noen av våre kokebøker og frokostblanding. Jeg fant kassa fra Lilleborg i perfekt stand på loftet av min fars (og tidligere bestefar og grandonkels) snekkerverksted. En skikkelig skatt, spør du meg!

Jeg minner om mitt blogglotteri der du kan vinne kule skilt.

Pin It Now!

2 kommentarer:

Husetpaahaugen sa...

Ja, dette var en fin 'skatt', så gøy når man finner sånt, og kan gi det nytt 'liv' ved å bruke det på denne måten!
Fant siden din i går (el natt), og la meg til som følger.., prøvde også å legge inn en kommentar under bloggutloddingen din - så stilige skilt! Ser ikke ut som kommentaren min har kommet med der..? Så får prøve igjen!
Ha en fin dag!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så tøft det ble. Veldig kult med sånne gamle hverdagsting som tas i bruk igjen.