•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

torsdag 25. februar 2010

hjertelig uro

Jeg er hjemme fra jobb, og skikkelig forkjøla. Orker ikke de store prosjektene, eller å stå på hue i vaskebøtta, så da gjelder det å finne på små dille-pusslerier... Jeg lagde denne lille uroen av hjerteforma stein og ståltrå. Synes den ble fin, jeg...

Pin It Now!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!
Må si du er kreativ; hjerteuroen ble kjempe fin.

God bedring.
Klem Igi

Sofie sa...

Åh søt uro! Tror kanskje jeg stjeler ideen og lager en til badet mitt :)
Koselig blogg du har - kommer garantert tilbake!

Håper du snart blir frisk!
Klem Sophie Mari

En støvel og en sko sa...

Det synest jeg også, kjempefin! Så flink og kreativ du er. Har sittet her og kost meg med innleggene dine og gler meg til å besøke deg igjen.

God bedring!

Hilsen Sølvi

Anonym sa...

Den var kjempestilig!! Både tøff og søt på samme tid :) God bedring til deg!

PS! Er litt nysgjerrig på den lille kroken den henger på jeg, hvor har du fått tak i den?