•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

tirsdag 24. november 2009

3 x 3 interiørutfordringer


Jeg synes det er morsomt med disse utfordringene som vandrer fra blog til blog. En natt jeg ikke fikk sove, laget jeg en slik utfordring. Jeg svarer selv på mine egne utfordringer, og sender dem videre. Håper dere er med!

3 interiøravsløringer om deg:

1) Jeg forstår ikke helt denne bambi/rådyrdilla her i bloglandia...

2) Gult er en farge jeg aldri har likt, men nå vakler jeg litt. Det er jo forfriskende! 

3) Jeg har en luta furuskjenk, og jeg liker den slik!

3 interiøkjøp du angrer på du ikke gjorde:

1) Den kjempekule sølvblanke kista på et loppemarked i Oslo for ca 100 år siden

2) Kunst som hang til salgs på stamkafeen i Dhaka, Bangladesh

3) Det nydelige teakskrivebordet på loppemarked i stokke i sommer

3 interiørjaktobjekter:

1) Tallerkenhylle(r). Føler meg ikke som en ordentlig interiørblogger uten ;-)

2) Et kult og fargerikt 70-talls kaffeservise

3) Retrostoffer

3 blogger som blir utfordret (hvis dere har lyst)

1) Bente/Snubletråd

2) Ingridmarie/Den hemmelige hagen

3) Larah

Innsikt står det på hjemmekontorvinduet vårt som faktisk også har utsikt... ;-)

Pin It Now!

4 kommentarer:

Katrine K sa...

Stilig utfordring, og morsomme svar. Interiørsmaken forandrer seg ofte sånn litt etter litt, så det kan jo hende at gult ikke er så verst? Jeg kunne tenke meg å ha et gult objekt i stua mi, vet bare ikke hva. En kommode kanskje, eller en vase..?

Bente sa...

Morsom utfordring! Jeg skal ta den så snart jeg har "fri" og lov til å bruke mye bloggetid. (Jeg er student og nå er det eksamenstid, gitt. Hjelp.)

LahrA sa...

Bra utfordring - og jeg tar den!! ;)

Bente sa...

Sånn, da er utfordringen tatt!;-)